Faglig innhold
Vi er et team dedikert designere og strateger med spisskompetanse innen fagene våre. Vi holder oss stadig oppdatert, og deler gledelig vår innsikt med deg. Her finner du en samling med over 200 artikler og e-bøker som handler om temaer knyttet til merkevarer, identitet og design.
Vil du være blant de første som får lese nye artikler fra oss kan du melde deg på vårt nyhetsbrev.
Kjente merkevarer sine slagord, slogans og payoffs
Mange ord og setninger – soundbites, sanglinjer, reklameslogans, komiske sitater, komprimerte meninger og politiske meldinger blir folkeeie.
Hvem vinner OL-gull i branding i Pyeongchang?
De olympiske lekene starter i Pyeongchan i Sør-Korea i dag. Finn ut hvordan nasjoner bygger merkevarer gjennom branding i OL.
10 måter merkevarer kan posisjonere seg ved fusjon og oppkjøp
Hvorfor mislykkes så mange fusjoner og oppkjøp? Finn ut hvordan en sterk merkevare kan sikre vellykket fusjon og oppkjøp.
Millenniumsgenerasjonen vil ha merkevarer med formål
Lær av en merkevarespesialist om hvorfor milleniumsgenerasjonen vil ha merkevarer med purpose.
God ledelse styrker merkevaren og selskapet
Et fruktbart forhold mellom lederen og selskapet kan styrke omdømmet for begge parter.
Hvordan kan du fortelle selskapets historie?
Finn ut hvordan du kan formulere og fortelle bedriftens historie.
Hvordan skal du snakke med én stemme?
Derfor er viktig med en enhetlig merkevareopplevelse overalt der kunder ferdes.
Hvordan lykkes med sponsing av merkevarer?
Få maks ut av sponsoravtalen med disse åtte spørsmålene.
Ikke nok å være ekte: Merkevarer trenger å være personlige
Merkevarer mislykkes ofte med å fremstå med egenart.
Skill deg ut når du skal bygge en merkevare
En unik merkevare gjør deg synlig blant tusen andre.
Hvorfor det betaler seg å styrke merkevaren din med Purpose
Nyskapende merkevarer er fundamentert i et meningsfullt formål.
Sett av tid til å være kreativ
Hastverk? Derfor står korte tidsfrister i veien for kreativitet og lønnsomhet.
Hvordan vinne millenniumgenerasjonens hjerte?
Derfor har millenniumsgenerasjonen innflytelse på markedstrender.
Hvordan bygge merkevaremomentum ut over selve lanseringen?
Hvordan holder du interessen oppe etter at merkevaren er lansert?
Hva er engasjement, og kan du bruke det som måleparameter?
Finn ut hvordan du best kan måle og bruke engasjement for å skape økt verdi for merkevaren.
Konseptuell tenkning styrker merkevaren din
Finn ut hvordan merkevarens språk er en del av bedriftens konsept og kan hjelpe bedriften til å vokse.
Slik designer du en vellykket merkevarearkitektur
Utnytt fordelene og spar penger. Finn ut hvordan merkevarearkitektur gjør det enklere å selge varer og gir besparelser for bedriften.
De dårlige nyhetene: Ingenting varer evig. De gode nyhetene: Ingenting varer evig.
Lite eller ingenting er vedlikeholdsfritt. Heller ikke merkevarer.
Hva er riktig fokus av kommunikasjon i design?
Med enkle løsninger kan få fram det viktigste når du skal implementere nytt design.