Om Mission

Vi utvikler merkevarer drevet av et formål, eller purpose, som vi liker å kalle det.

 
 

Vi tror på verdien av å samle kunder, ansatte og investorer rundt et meningsfullt formål. Når det finnes et større mål enn å tjene penger, en dypere grunn til at selskapet eksisterer, inspirerer dette til forpliktelse, lojalitet og lidenskap - egenskaper som er avgjørende for å skape vellykkede merkevarer.

Vår styrke ligger i å forenkle, framheve og respektere det som er unikt ved en merkevare. Ved bruk av innsikt og effektive prosesser hjelper vi selskaper å forme, utvikle og styre merkevaren i riktig retning.

Vårt formål er å hjelpe merkevarer å nå sitt fulle potensial.

 
 

«Det viktigste for oss er den interne stoltheten i BAMA Storkjøkken etter arbeidet vi har hatt med Mission»

Bent Andersen
Konserndirektør - Bama Storkjøkken (2021)

Våre kunder

Vi jobber og lever for å skape suksess for våre kunder. Her er noen kunder som vi har vært så heldige å jobbe med siden oppstart.

La oss skape noe magisk sammen!

 

Point of purpose

Etter mer enn 20 års erfaring i å lede merkevareprosjekter, avdekker Bård Annweiler hvor viktig purpose er for merkevarer med suksess i boken Point of purpose.

Mission gjennom 20 år