Vinnerne i Farmandprisen

Gull og sølv i Farmandprisen

Det er mange faktorer som skaper en sterk merkevareidentitet. Miksturen av strategisk ambisjon og kreativ visjon er faktisk ofte den enkleste siden av saken. Det er den eksterne påvirkningen, som for eksempel tilfeldigheter, ens eget rykte, ubegrunnede og ukorrekte oppfatninger og aggressive konkurrenter, som virkelig kan forstyrre flyten i en prosess og redusere det endelige resultatet. Erfaring har vist oss at et samarbeid i ordets beste forstand kan overvinne denne typen hindringer – hver eneste gang.

Vi vil vise styrken i et godt samarbeid, og da velger vi å benytte vårt samarbeid med EVRY som eksempel. Mission begynte å jobbe med denne digitale tjenesteleverandøren for ett år siden. På den tiden opplevde industrien deres en omveltning som ble kalt ”Digital Transformation”, en såkalt tredje bølge innenfor industrien, der ulike bedrifter kjemper om å utnytte ny teknologi med potensiale til å forandre spillereglene i bransjen. Eierne til EVRY (Apax) hadde et ønske om at EVRY skulle dra nytte av dette, noe som ville kreve en retning der EVRY måtte finne seg en sterk og holdbar markedsposisjon i løpet av tre måneder.

Les gjerne hele historien her

Previous
Previous

Samarbeid med Wanda Grimsgaard: Design & Strategi

Next
Next

Ad of the Day: IPA warns against marketing budget cuts in The Financial Times